czwartek, 25 sierpnia 2016

Wzmacniająca odżywka do włosów delikatnych z oliwą z oliwek




Oliwa z oliwek jest jednym z najlepszych naturalnych środków nawilżających. Należy do emolientów, które mogą wnikać we włosy, a jej lekka konsystencja sprawia, że doskonale nadaje się do nawilżania. Oliwa jest bogata w nienasycone kwasy tłuszczowe (około 72% kwasu oleinowego) i witaminę E, ważne dla wzrostu włosów.  Ponadto oliwa z oliwek posiada właściwości przeciwzapalne, dzięki czemu nie tylko pielęgnuje włosy i skórę głowy, ale także pomaga zapobiegać łupieżowi. Oliwa nie powoduje reakcji alergicznych, jest więc idealna nawet dla wrażliwej skóry i włosów.
Odżywka wspaniale pielęgnuje włosy, nadając im połysk, jedwabistą gładkość dzięki czemu łatwo się rozczesują.  Cenne składniki roślinne o dobroczynnych właściwościach wzmacniają włosy i sprawiają, że są zdrowe i błyszczące.
Olejek z nasion makadamia jest szczególnie polecany do włosów zniszczonych, doskonale je nawilża i wzmacnia, w porównaniu z innymi olejami w niewielkim stopniu przetłuszcza włosy i skórę głowy. Łatwo wchłania się do mieszków włosowych i skóry. Olejek zawiera rodzaj jednonasyconego kwasu tłuszczowego omega-7 zwanego kwasem oleopalmitynowym, który jest głównym składnikiem sebum wytwarzanego przez mieszki włosowe. Naturalna produkcja sebum wraz z wiekiem zmniejsza się. Dzięki temu, że skład kwasu oleopalmitynowy zawartego w oleju macadamia podobny jest do sebum, skóra głowy absorbuje go bardzo szybko. Olejek uzupełnia zapotrzebowanie mieszków włosowych na kwas, odmładzając w ten sposób włosy.
Olej wzmacnia włosy już od samej nasady, nawilża i wzmacnia szorstkie, wysuszone i łamliwe włosy, okrywając mieszki włosowe, zapobiegając utracie wilgoci. Zawiera magnez, wapń, fosfor, i selen oraz witaminy E, B1, B5, B6 oraz niacyny i kwas foliowy.
Zawiera aktywne składniki roślinne:
*Oliwa z oliwek, *Olejek z nasion makadamia
Sposób użycia: Po umyciu włosów, nanieść niewielką ilość produktu na wilgotne włosy, dokładnie rozprowadzić, pozostawić na włosach kilka minut a następnie dokładnie spłukać.

SKŁADNIKI
 aqua (water), brassica alcohol, *olea europaea oil, inulin, capryloyl glycerin/sebacic acid copolymer, glycerin, diheptyl succinate, brassicyl isoleucinate esylate, dimer dilinoleyl dimer dilinoleate, *macadamia ternifolia seed oil, tocopherol, panthenol, benzyl alcohol, arginine, sodium benzoate, potassium sorbate, lactic acid, **parfum, limonene, linalool.
* Wszystkie składniki oznaczone gwiazdką pochodzą z certyfikowanych ekologicznych upraw
 MOJA OPINIA 
Mam wrażenie, że moje włosy w trakcie używania maseczki zaczęły szybciej rosnąć 
i stały się gęstsze.  
Zaczęło mi mniej włosów wypadać i łamać się. 
Produkt bardzo dobrze nawilżył i wzmocnił moje włosy, w szczególności końcówki. 
Szybko się wchłania i nie przetłuszcza włosów.
Moje włosy stały się miękkie w dotyku.
Pomaga w rozczesywaniu.
Kosmetyk nie posiadający zapachu. 
Ma dziwną konsystencję przypominającą twaróg. 
Bardzo dobrze się go rozprowadza. 
Bardzo dużo trzeba nałożyć go na głowę przez co jest mało wydajny. 
Mi starczyło na 5-6 użyć. 
Kiedy została mi resztka kosmetyku musiałam rozciąć opakowanie by go wydostać ze środka.

6 komentarzy:

  1. Mi by pasowało coś na mocne nawilzenie włosów

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z wakacji we Wiedniu ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam tej odżywki nigdy xd

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o takiej odżywce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widzialam nigdy jeszcze,
    ale brzmi niezle,
    szkoda ze tak z wydajnoscia krucho.
    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń