niedziela, 17 kwietnia 2016

BALSAM DO STÓP- FUSS WOHL

OD PRODUCENTA
Balsam do stóp delikatnie nawilżający z mentolem i eukaliptusem. 
Skuteczność i pielęgnacja:
Pielęgnujący balsam do stóp Fusswohl szybko się wchłania i nawilża skórę. 
Eukaliptus, kamfora i mentol działają pobudzająco i odżywczo. 
Odpowiednio dobrane substancje czynne powodują przyjemne uczucie na skórze. 
Zastosowanie:
Najlepiej dobrze wmasować w skórę po cieplej kąpieli stóp. 
W razie potrzeby stosować codziennie. 
Nie stosować u niemowląt i u dzieci!
Unikać kontaktu z oczami i błoną śluzową. 


Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Isopropyl Myristate, Persea Gratissima Oil, Glyceryl Stearate Citrate, Sorbitol, Glyceryl Stearate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Urea, Panthenol, Cera Alba, Sodium Stearoyl Lactylate, Allantoin, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Methyl Salicylate, Camphor, Menthol, Xanthan Gum, Hydrolyzed Wheat Protein, Tocopheryl Acetate, Lactic Acid, Sodium Hydroxide, Distarch Phosphate, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Limonene.

Cena: 5zł / 75ml
MOJA OPINIA 
Produkt niestety jest dostępny tylko w drogerii Rossmann. 
Kosmetyk ma dosyć mocny miętowy  zapach, który mi się nawet podoba.  
Bardzo dobrze nawilża skórę  i zmiękcza stopy.  
Szybko się wchłania co mi bardzo odpowiada jeśli chodzi o stopy. 
Jego konsystencja jest lekka, nie za gęsta i nie za rzadka.  
Mi taka tubka starcza na miesiąc więc myślę, 
że kosmetyk dość wydajny przy codziennym stosowaniu. 
Ja jestem bardzo zadowolona z tego balsamu za tak niską cenę.
 
 
 

5 komentarzy: