wtorek, 8 lipca 2014

STRÓJ 151

 Wiele ciekawych ubrań i dodatków znajdziesz TUTAJ
i TUTAJ

Dziś mam wam do pokazania bluzeczkę, którą kupiłam już dość dawno w Chińskim Centrum Handlowym.
Bardzo lubię nosić tego typu bluzeczki ponieważ są bardzo wygodne.
Legginsy z motywem kwiatowym na pewno często będą na moich nogach.
Ostatnio zauważyłam, że motyw kwiatowy zaczyna wracać do łask.
Naszyjnik jest prezentem ze sklepu SammyDress.
Jest to drugi kieł jaki posiadam. 


Legginsy-Allegro
Bluzka-Chińskie Centrum Handlowe
Buty-DeeZee
Naszyjnik- Sammydress











080 - MODNAPOLKA.pl

20 komentarzy:

  1. super stylizacja :) bardzo podobają mi się buty i naszyjnik! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. love your pants and shoes! you look stunning <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  3. Figura wspaniała :) Legginsy są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. brzusia to ty w ogóle nie masz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś ten blog był ciekawszy...były ciekawe przepisy kulinarne, zdjęcia z wycieczek, wypadów itd. a teraz wiecznie przewija się OFTD i to ciągle powtarzające się te same ciuchy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądasz! :) Najbardziej mi się podobają spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne buty - od dawna o takich marzę ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. love your pants and loafers! you look stunning <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne legginsy,
    Bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. za sztywno pozujesz to zdjęc :(

    OdpowiedzUsuń