piątek, 9 marca 2012

H&M DLA MALUSZKA

Dziś weszłam na stronę sklepu H&M by zobaczyć jakie mają nowości.
Z ciekawości weszłam do działu dziecięcego i wydaje mi się, że w cale nie mają jakiś wygórowanych cen.
Zastanawiam się nad kupnem poniższych ubranek dla mojego przyszłego synka. 


Komplet bluza+spodnie 59,90 zł

 Opis

Komplet składający się z bluzy i spodni z miękkiego, dwuwarstwowego dżerseju. Bluza z kapturem, zapinana na suwak z przodu, z małym nadrukiem u dołu. Spodnie z szerokim, dzianinowym ściągaczem w talii i u dołu nogawek.


 

Szalik 2-pak 19,90 zł

Opis

Dwa niewielkie trójkątne szaliki z podwójnego dżerseju z zatrzaskami na karku. 

Pakiet startowy 79,90 zł

Opis

4-częściowy komplet z miękkiego dżerseju obejmujący: kopertowe body z podwijanymi rękawami i zatrzaskami w kroku, piżamę-kombinezon z zatrzaskami z przodu i wzdłuż jednej z nogawek, czapkę z podwijanym brzegiem i śliniak z welurowym spodem i zapięciem na rzep. 

Piżama 2-pak 59,90 zł

Opis

Dwie piżamy z miękkiego, bawełnianego dżerseju z guzikami z przodu i wzdłuż jednej nogawki.



Źródło: H&M

16 komentarzy:

  1. aa jakie fajne słodkie rzeczy:D ja także za niedługo zacznę kupować maleńkie ubranka, część już mam jak właśnie ten pakiet startowy:) te chustki też miałam kupić ale nie byłam pewna jeszcze płci maluszka:) teraz wiem, że będzie to już chłopiec:D H&M ma bardo fajne ciuszki
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te zestawiki, mój synek miał też sporo śpiochów i zestawików i niestety nie wszystkie mu zdążyłam ubrać, bo tak szybko wyrósł :). I urodził się dłuższy niż myślałam także sporo ubranek, które kupiłam się nie przydały.

    Pozdrawiam,

    http://yoursbeautyland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello, I became a reader of your blog, I hope that u'll do it too;)
    Also i have a video blog (VLOG) and write posts about fashion, and so on. (my video blog is in russian)
    I will be glad to see you in my MUSE galaxy)

    with love, Polina
    www.polinamuse.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, to ja zrobiłam te zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie słodkie ubranka :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. hello...really nice posts.i'm happy finding a blog like yours.wanna follow each other?i will be happy fllwd by a cool person like u

    OdpowiedzUsuń
  7. Ubrania H&M dla dzieci sa bardzo fajne. Jedyne zastrzeżenie- rozmiar zawsze wychodzi większy (56, to raczej 62, a nawet 68). Szaliczki sobie odpuść na razie- rodzisz latem, więc nie są do niczego potrzebne, a na jesień mogą być za ciasne. I z doświadczenia- mało na 56, na 62 tez bez szaleństwa. Tak szybko rosną, że części nie zdąży się nawet założyć ;) I na lato welur też średnio się sprawdza. Odrobinę na chłodniejsze dni. Młoda w swoje pierwsze lato rzadko była w czymś więcej niż pielucha i bawełniane body z krótkim rękawem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informacje. Na pewno z nich skorzystam. Podejrzewam, że mały może urodzić się dość długi. Już teraz ginekolog mi powiedział, że ma parę cm więcej niż normalnie. Ja miałam 60cm jak się urodziłam.

      Usuń
    2. Nie ma za co :D
      :***
      chociaż moja Młoda to już "stare babsko" to takie maciupkie rzeczy, a jeszcze bardziej właściciele, rozczulają mnie nadal.
      jak zapowiada się długi, to tym bardziej malusieńko tych na 56.
      Moja miała 57 cm., a w tych na 56 mieściła się może przez tydzień :DDD Najlepiej świadczył o tym kombinezon (ona zimowa, więc konieczny był). W tym, w którym wyszła ze szpitala, była tylko ten jeden jedyny raz :D Na pierwszy spacer, musiała mieć o 2 rozmiary większy, pomimo tego, że upłynęło tylko 13 dni :D
      I gratuluję dzidzi. Trochę po cichu zazdroszczę, ale... ale jak mam już taką odchowaną i samodzielną sześciolatkę, to nawet myśleć mi się nie chce o przechodzeniu drugi raz przez 12 kup na dobę i karmienie w nocy co 2 godziny ;)

      Usuń
  8. wszystko takie małe i słodkie ♥
    Fajna notka i blog ;)

    Zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdarza się że H&M robi dośc fajne wyprzedaże. Sama dzieci nie mam ale wielu moich znajomych tam kupuje i chwalą sobie rzeczy. ten pierwszy komplet był najlepszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciuszki dla maluszkow moglabym ogladac godzinami ;)
    madaleine90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też :) Pozdrawiam i życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń